Saturday, June 02, 2007

当你孤单你会想起谁?

在异乡的朋友们,应该是会想念着家人和挚友吧。
在热恋的情侣, 应该是会想念着他的她或她的他。
在为考试埋头苦读的学生,应该是会盼望着电脑游戏里的人物吧。。。哈哈,我猜只有我是这样想的人吧!
当我身在人潮里,心里却感到空虚寂寞时,我总会想着在天空默默望着我的星星。。。
but recently when i am alone and feeling troubled, feeling depressed, feeling inferior, feeling unwanted, feeling the whole world will be against me.. i dun know why, but i will think of her, and the thought of her bring me some warmth..

anyway, cheers! June is here! it means reservist......ROAR!.. who is scared of it.. but i simply feel so dreadful when think of gg back to camp......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home